ATAG HI6271B

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Marion 15-10-2022

Inductie kookplaat met draaiknoppen, echt een aanrader.

Geschreven voor: ATAG HI6271B

Heb naar een oplossing moeten zoeken, omdat ik uitval in mijn rechterhand heb, en toch inductie wilde in mijn nieuwe keuken. Ik heb geen kracht om te duwen bij een gewone inductieplaat. Tot dat ik ging googelen en een apparaat vond met draaiknoppen. Zelfs toen ik dit aangaf bij de keukenverkoper, wisten ze dit niet dat dit bestond, ik dacht dat had hij toch moeten weten. Wij zijn superblij met deze atag inductie met knoppen, het gebruik is super gemakkelijk en ik kan er heerlijk eten op maken. Daarom krijgt deze inductie kookplaat een 10 van mij.

Pluspunten

• Draaiknoppen
  • Inductieplaat is zo schoon

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste Marion,

Bedankt voor deze mooie score!
Wat vervelend dat jij zo hebt moeten zoeken naar een geschikte kookplaat, fijn dat jij deze kookplaat hebt gevonden waarmee jij zo goed overweg kan.
De draaiknoppen zijn voor jou ideaal, en het eenvoudige onderhoud is natuurlijk altijd fijn.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Ellen
Webcare ATAG

Mathias 05-04-2020

Makkelijk bedienbare inductiekookplaat

Geschreven voor: ATAG HI6271B

Ik was wat huiverig om over te stappen op inductie, maar deze kookplaat met knoppen is ideaal! Makkelijk te bedienen met de knoppen, zodat je niet eerst een kookzone hoeft te selecteren met de tiptoetsen. Ben er erg blij mee!

Officiele reactie van Atag 06-04-2020

Beste Mathias, bedankt voor je mooie review en wensen je uiteraard nog veel kookplezier met de HI6271B. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ATAG.